torsdag 11 februari 2010

Vem är ni!?

För drygt 1½ månad sedan startade jag min blogg och gjorde då även mitt första inlägg - sedan dess har allting gått fort!
Från att ha varit en "rolig grej", har bloggandet övergått till att bli en del av vardagen och mitt sätt att koppla av om kvällarna när barnen somnat...

Älskat att skriva har jag alltid gjort, och har det inte varit låttexter eller dikter jag skapat, så har jag fått utlopp för skrivandet på något annat sätt...t.ex. via dagbok...men:
Tiderna förändras och vi med dem, och just nu känner jag att detta är det ultimata för mig! ;)
Som ett stort plus och en extra sporre har jag dessutom märkt att antalet besökare skjutit i höjden. Från att ha haft ca 10 sidvisningar per dag ligger nu genomsnittet på hela 73 st unika besökare!! Ofattbart!! Sjuttiotre olika människor som dagligen går in och läser det jag skriver!
Detta gör mig både upprymd (såklart) men också oerhört nyfiken!!
Vem är ni!?
Vissa har ju gett sig till känna genom att kommentera mina inlägg eller lagt till sig som följare av bloggen (Nathalie ;)), men det är tyvärr bara en bråkdel...Hade varit himla kul om fler gett en skymt om vem just de är genom att lämna en liten kommentar...*spännande*
Dessutom vill jag passa på att tacka alla er som skriver så fina saker om/till mig och min familj, det värmer verkligen!

Ha det så bra alla ni "strangers in the night"! ;)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ar den ena lasaren, men det ar lite svart att halla koll pa alla inlagg nar man har semester for du uppdaterar sa ofta. Men jag alskar att lasa det du skriver sa det ar bara att osa pa med inlagg.. Kanner igen det att du alltid haft ngt samband med skrivandet :) Good work..

/Rebecca :)

Emma Jeppsson (eller ja, Sjögren) sa...

Jag har precis börjat följa din blogg, men jag måste säga att det är ett nöje :). Hihi..

Ullis sa...

Jag eller VI läser din fina blogg om er söta familj.. önskar jag också kunde skriva som du :)
Dags för en middag snart hos oss.. krama killarna.. från oss på n. tvärgatan (Ullis,Tias,Lucas)

Maria A Halmstad sa...

Hej! Jag hittade hit av en slump men nu är jag fast ;). Så vem är jag då...? En tjugofemårig flata som blir lycklig av att läsa om det familjeliv jag och min flickvän drömmer om i framtiden :). Lycka till med allt och fortsätt skriv. Kram

Emelie sa...

Tack för ni gett er till känna! ;) Alltid kul att veta vem man "skriver till"! ;) Blev dessutom glatt förvånad när jag såg ditt inlägg "Maria A"... Spännande att även människor jag aldrig mött följer mitt liv ! ;)

Fruarna j- förlåt och ursäkta tusen gånger om... Då jag hade läst er kommentar och skulle publicera den, råkade jag av bara farten komma åt "avvisa-knappen" istället. Absolut inte min mening, och ni ska veta att jag
med stor tacksamhet läst det ni skrev! Blir lika glad varje gång jag ser att någon kommenterat!!
Tack!

Maria A sa...

Ja visst är det konstigt ibland hur man "stöter på" folk på internet man aldrig hade mött annars...men kul är det! Har aldrig läst speciellt många bloggar förut, men har insett charmen i det hela genom att följa din vardag :)

Fruarna J sa...

Jag tänkte att jag kasnke aldrig skickade vårt inlägg :) Men då vet jag. Ingen fara. Var ju menat till er!

Ha en skön dag,
här fortsätter väntan...v 40 påbörjas imorgon <3

Kram!

Emelie sa...

Nu är det inte långt kvar....- Spännande!!! Lycka nu till och hoppas allting går enligt planerna!! ;)
Har ni Facebook?! Adda gärna isåfall, Emelie Lundholm heter jag! Lite lättare att föra konversation där ;)

Återigen- lycka till!!!

Kram

LCHF sa...

Jag Helene har läst din blogg!
Du är så duktig! Jag önskar och hoppas att denna blogg når ut till andra minoritetsgrupper så som homosexuella, homosexuella föräldrar och unga föräldrar. Jag får inte glömma den minoritetsgrupp som jag tillhör, hemma mamma ;)
Jag är väldigt imponerad att en så ung tjej som du har så mycket visdom, du har definnitivt hjärtat på rätt ställe!
Tvivla aldrig på dig själv.