tisdag 9 februari 2010

Avreaktion..

Killarna vilar middag så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg...
Egentligen skulle jag helst av allt vilja sova jag också, dock utan att vakna fören grönska och värme är här! Fy f-n för detta vinterrusk!
Är så trött på att behöva tvinga på barnen tjocka overaller, slita och dra för att komma fram med vagnen på Svedalas oplogade trottoarer, själv svettas som gris av ansträngningen medan jag frustrerat försöker få hunden att "sätta sig" (inte så lätt att skita i en meterhög snö)...
dessutom - som grädde på moset - har jag gått och dragit på mig världens förkylning...

Så till er som många gånger ställt frågan, nu är det bekräftat:
-Jag är mannen i förhållandet! (iaf när det kommer till att vara sjuk och gnällig)
Stackars, stackars mig...! ;)

Inga kommentarer: