tisdag 2 februari 2010

Vaknade för drygt en timme sedan och undrade om jag överhuvudtaget somnat?!
Då Wille var orolig igårkväll och vägrade komma till ro, bestämde jag och Jessie för att dela på oss..
Så hon sov inne hos Zacharias och Wille och jag delade säng (dock utan sömn) Hela natten har vänt och vridit sig och imorse fick
jag min misstanke bekräftat...- 38.7 i temp stackarn!
Det slår väl aldrig fel! Våra barn som förövrigt är "väldigt friska av sig" , blir dem någongång sjuka, brukar det lägligt vara i samband med att
vi planerat något och ska iväg... Inte så mycket att göra år, förutom att hålla tummarna på att det ger med sig så vi kommer iväg till Blekinge!

Istället för öppna förskolan får det bli en långpromenad och lite bak nu på förmiddagen, och sen när älsklingen kommer hem har Zacharias blivit lovad att plocka fram alla pysselsakerna- de har ju tydligen bli snöstorm i eftermiddag igen...:(

Inga kommentarer: