onsdag 17 februari 2010

Krågekrafs!? ;)

Idag har älskling varit hemma från jobb! Det var dags att genomföra det omtalande, inte lika omtyckta cellprovet, som hon så länge skjutit på...Tiden var bokad i morse och efter att hon hade blivit "krafsad i krågeboet" ;) åkte vi hela familjen till familjecentret - Anderslövs svar på öppna förskola!
Anledningen till att vi går där är för att de har öppet mellan 8:30-14:00 varje dag, medan Svedala endast erbjuder 2 timmar, 2 gånger i veckan. Dessutom är där fler barn i Zacharias ålder som de anställda engagerar i b.la. skapargrupp, där de får spika och pyssla - så likt förskolan man kommer!
Är så glad att jag "hittat dit", och en del av de dåliga samvete jag bar på tidigare är numer som bortblåst! Känns som om jag äntligen hittat det optimala för oss, nu kan jag med gott samvete ha killarna hemma, utan att behöva oroa mig för att de går miste om något...;)

Inga kommentarer: