söndag 21 februari 2010

Ryggskott!

Äkta kärlek och ryggskott tror man på först då man upplevt det själv...- skrämmande sant!!

Kärleken har jag tack vare Jessica aldrig behövt tvivla på, och sedan igår har jag nu även en väldig förståelse gällande det sistnämda.... Aj aj aj säger jag bara!!

Var på middag ( eller nja, barnen fick middag och vi soppa ;)) hos mamma och Co. igår och som vanligt skulle Jonathan (min stora lillebror) visa sin manlighet genom att försöka brotta ner mig.. ;) Han hann dock inte så långt innan de smällde till i ryggen på mig- aj!!! Från att ha varit den "tuffa och skadeglada" som skrattat åt de som klagat över ryggskott, och menat på att det är väl inte så farligt- oj vad jag var ute på hal is!!! Nu låg jag där själv, och gissa om jag fick tillbaka för de gånger jag stått lutad över med ett stort leende...;)
Stackars stackars mig (mitt manliga jag är åter)
Tack vare värmekudde, tigerbalsam och personlig assistans från min underbara fru har jag trots tvivel överlevt både lördagen och natten, fasar gör jag dock inför morgondagen då Jessie åter jobbar och jag ska ta hand om huliganerna på egen hand (rygg?!)...


Nej, dags att "ta liften" (Jessica) över i badkaret i hopp om att bli ren även idag, sedan väntar lite småfix och massa söndagsmys!
Längtar till imorgon *spännande*, beroende på hur det går så kanske ni också får veta- hoppas hoppas!!

Kram

Inga kommentarer: