tisdag 12 januari 2010

Påjjes kök i Limhamn!

När Jessie kommer hem från jobb idag så är det min tur att köra och jobba! - Härligt!
Min syster tog nämligen över en catering/lunch/restaurang för drygt två månader sedan, och när där är mycket att göra får jag rycka in! Denna vecka en beställning av grekisk buffé till 150 pers...puuh!

Det är både skönt och nyttigt att komma hemifrån en stund (så man hinner sakna barnen) och dessutom ger det ju lite extra "klirr i kassan". Jag har ju varit hemma i ganska exakt 3 år nu så "det där lilla extra" varje månad är inget man är bortskämd med precis.





....förutom fruktansvärt snygg och trevlig personal (speciellt de kvällarna jag är där ;) så serveras där även otroligt god mat!
Ska du ha fest eller bara är du trött på att laga middag!?
- Tveka inte, åk till Madde´s Mirakel!! (som det snart heter när namnbytet är genonmfört)

Inga kommentarer: