lördag 16 januari 2010

Läderbröllop

Om ganska exakt 1 månad firar jag och Jessie treårig bröllopsdag!
Den 14/2 ( alla hjärtans dag) för att vara exakt! Kan inte fatta var
dessa åren blivit av!? 3 år!!
Satt och tänkte på hur det var då- bara jag och Jessica, innan vi
fick barn, men minnet sviker mig... Hur mycket jag än funderar blir
jag inte klokt på vad vi fördrev dagarna med. Visst gick jag i skolan
och älskling jobbade natt men vad gjorde med ALL tid vi måste haft
över?! Den tiden som idag går åt till lek och bus, blöjbyte och
matlagning och förstås en massa mys... Vad gjorde vi?! Vad ÄR livet
utan barn?!

Jag är så otroligt lycklig och tacksam över min fina lilla familj
och uppskattar varje dag vi har tillsammans!


Var rädda om varandra för kärleken har vi bara till låns!

Inga kommentarer: