måndag 29 mars 2010

Willes 1-årsdag!

Stackars lillfjanten var (som jag skrev tidigare) dunderförskyld på sin födelsedag, men vi gjorde ändå allt för att försöka få honom att känna att dagen var lite speciell... Någon mat ville han inte äta, och inte heller när vi ebjöd honom tårta öppnade han munnen, så en isglass kombinerat med smärtstillande, nässpray och hostmedicin blev slutligen vad som stod på menyn. Han fick såklart även presenter som Zacharias godhjärtat hjälpte honom att öppna, William själv brydde sig mer om pappret än innehållet...;)

Här kommer lite bilder, både från hans födelsedag och från i lördags när vi hade kalas:

Öpnnar presenter på morgonen...



Maten smakade inget vidare...Usch man ser verkligen hur dåligt stackaren mår...


Mormor och morfar kom förbi en sväng på kvällen och grattade vår lilla sjukling.



Presentöppnartajm!


Zacharias i sin nya, fina stickade tröja!


Mmm - gott!


Zache hjälpte mer än gärna till att "packa upp"!


Hmm, är det en hatt!? En sådan har jag hatt! ;)


Annars!?


Älskade lillebror...


Dags för efterrätt - marängsviss mm.....mmmmmm ;)


Jag och Wille delade tallrik till en början...



Men ganska snart tog han över och "glufsade" i sig allt....eller nja, nästa i alla fall.... En del hamnade ju faktiskt på magen, bordet och golvet...;)



Zacharias tyckte det var superkul och skrattade så han grät när "lillbrorsan" fick "grisa"!


Ïnte helt oväntat bråkar min dator återigen med mig ikväll, därför kan jag inte fortsätta lägga upp bilder...Gör ett nytt försök imorgon, och tänkte även då visa lite av kläderna vi köpte för presentkorten och pengarna William fick. Även Zacharias, älskling och jag har inhandlat lite nytt - bilder kommer!

Inga kommentarer: