torsdag 21 januari 2010

Små tecken på äkta kärlek!

Älsklingen sätter alltid fram och förbereder min tandborste på jag (jag brukar nämligen sitta uppe en stund efter hon har gått och lagt sig - Emelie-tid!)



Imorse hade hon bäddat båda pojkarna sängar...Fastän hennes klocka ringer 04.30 varje morgon, och fastän hon är supertrött...Kan se framför mig hur hon smyger omkring och fixar i sömnen, halvdöd och rufsig - sötnöt!





Dessutom så ställer hon in varsin flaska välling till killarna på mitt nattuksbord varje morgon, som jag bara kan ge dem när dem vaknar till, och därmed få sova någon timme extra!
Det lilla gör det stora! ;)

Älskar min omtänksamma Jessie så otroligt mycket!
Om livet vore ett Lotto så har jag vunnit drömvinsten!!

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Förstår vad du menar... min tandborste är också alltid klar på kvällen ...

Emelie sa...

Vi har det bra vi - med sådana fina självfränder ;)
Tror dem är ganska lika varandra på många sätt !