söndag 10 januari 2010

Helgen i bilder!

I fredags bjöd Diana & Robban hem på kycklingtacos - supergott och som vanligt jättetrevligt! Deras William är lika gammal som Zacharias och de två leker verkligen fint ihop - härligt att se!

Värdparet! ;)



Zacharias och William (eller "killen-William" som Zache säger för att skilja honom från brorsan med samma namn)!



Grabbarna grus tar förväl av varandra! - Dags att gå hem!



Zacharias hjälpte William som så gärna ville följa med!



Tog även lite foto på Dianas "pynt"! Så himla fint! Tror ni mig om jag säger att hon är florist!? ;)









Lördagen inleddes med löpning följt av 1 timmes styrka (precis som alla andra dagarn den här veckan) - Känd & Smal!
Efter det bjöd vi in oss själva till mamma och Co. Tacos även här - gott!


Även idag söndagv har vi varit omgivna av härliga människor! Pappa och Lisbeth kom förbi en sväng och fikade - mysigt! Känns som om vi har kommit närmre varandra den sista tiden och det gillar vi! Blir ju tyvärr inte att vi ses så ofta med tanke på avståndet mellan oss...(de bor i Höör) men det ska det bli ändring på - det är ju mitt löfte inför 2010! Man ska värna om de som står en nära.

Wille busar med Lisbeth!



Som alltid när det kommer folk på besök så passade Zacharias på att visa upp sina talanger! Här: "gubben i lådan" på elgitarr ;)



Morfar med sin lille påg.



Jag passade även på att få lite experthjälp med bloggen av Lisbeth aka Mrs. Webmaster! Tack vare henne ser ni numer en besöksräknare upp till höger ;)



Som ni ser har vi haft en fantastisk helg med nära och kära! Imorgon är det måndag igen och allvaret drar åter igång för många. För min del spelar det ingen större roll om det är måndag eller lördag, förutom att älsklingen jobbar förstås! Jag försöker leva var dag som om det vore den sista och passar på att njuta sålänge jag har privilegiet att kunna gå hemma med mina underbara pojkar!


Godnatt!

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Tack själv för en mysig eftermiddag.
Jag vill inte ta åt mig äran för räknaren, tacka Jonas för den!