söndag 28 februari 2010

Sångmorgon!

Dagen inleddes med en mysig sångmorgon, på Zaches begäran, så jag
fattade giatarren och han tog ton! ;)
"Sommaren är min", "Blinka lilla stjärna", "Här kommer lilla Ludde"
& "Idas sommarvisa" var några av låtarna vi gick igenom ;)...även
"Du får inte stoppa köttbullar i näsan Marcus" är en av
storfavoriterna för tillfället- härligt!!
För er som gillar att spela/sjunga och inte redan har dem, så kan jag
starkt rekommendera Barnkammarböckerna- speciellt den silvriga där
alla sånger och texter är samlade! We like!

Efter att ha sjungit och spelat en stund hjälptes vi åt att duka fram
frukost..- yoghurt och "puffar" till Zache och en smörgås med
leverpastej till Wille.. Själv "njöt" jag av min shake, precis vad
jag längtar efter en mysig söndagsmorgon- not!
Men får erkänna at jag har varit lite slarvig och därmed inte
uppnått förväntat resultat så det är bara till att fortsätta-
känd & smal!

Inga kommentarer: