fredag 4 februari 2011

Nyfiken...?!

Efter att ha fått min dagliga dos av vänners och okändas bloggar, snubblade jag över och började fundera på vem NI är?!
Dagligen räknas ett femtiotal olika besökare och mindre en 1% lämnar ett avtryck iform av en kommentar...
Hade verkligen varit spännande att få veta vem alla anonyma läsare är och på så vis bilda sig en uppfattning om vem som intresseras av vårt såkallade "Svensson-liv"...

Kom an nu mina vänner
Kanske är det nån jag känner?!
Eller någon jag ej mött
Hoppas inte du blir stött
Skulle va så kul att veta
Är det Anna, Ingrid, Greta?!
Kanske vänner och familj
Fast det känner jag ju till
Undrar mest vem just du är
Kanske håller du mig kär?! ;)

11 kommentarer:

lizzie sa...

jag läser den blogg, fast mig har du väl koll på:D

ulli sa...

Jag brukar vara en trogen läsare, vi ses ju inte så ofta... kram ullis ( tias, lucas, the twins hälsar)

Emelie sa...

Haha Lizzie, det var ju dig jag fick idéen ifrån - er har jag stenkoll på ;)
Ullis: vi får ta tag i det snarast!! ;)

Anonym sa...

Josse-tuss från L-A city!

Emmely sa...

Jag kommer in då och då och läser mest för du skriver om sjukt bra grejer.
Tackar för det.

Ett liv pågår sa...

Hej jag är också här och läser ibland, de är mysigt med Svenssonliv :) Kram/Leonora

Rebecca Tiller sa...

Jag läser varje gång du skrivit.. Inte lätt att ha koll på dig annars, vi träffas ju inte riktigt lika ofta längre ;) Men det är förståeligt! Kram!

Maria A sa...

Snubblade in på din blogg av en tillfällighet för ett bra tag sedan och har följt den troget sedan dess :)

Men känner dig gör jag inte (har dock skrivit ibland på facebook)...är bara en nyfiken liten flata bosatt i Halmstad som gärna inom en snar framtid vill uppleva ett Svenssonliv som dit :)

Kram

Maria sa...

Jag läser din blogg=)

Malin sa...

Hej Josses syrra, kram

Ida och Melvin sa...

Jag e här!! =)