tisdag 15 februari 2011

Har insätt vilken urusel bloggare jag på senare tid varit... Först propsar jag på för att få veta vem ni är och sedan slutar jag skriva - fy skäms!!
Sista tiden har inneburit fullt ös som gräsänka följt av att Jessica var ledig hela förra veckan som därmed bestod av massa äventyr - tiden och orken att skriva har helt enkelt inte funnits!
Veckan som ensamstående gick fortlöpte över förväntan trots lite kräk och allmänt krassliga killar, men ändå har jag aldrig kramat någon så hårt och fällt så många lycko-tårar som när hjärtat satte nyckeln i dörren...- blödiga jag! ;)
Veckan som gått har förutom visit på badhus och lekland, bestått av massa andra äventyr och framförallt - LOT of love!!!

I lördags var jag tillsammans med mina närmsta, bästa vänner på "Halv åtta hos Elin" - en kanonlyckad kväll med god mat och fantastisk underhållning - blir svårslaget det där...;)
Det bjöds på mustig kräftsoppa till förrätt, dragonmarinerad fläskfilé med rostad potatis och grekisk sallad till huvudrätt och avslutningsvis; hallonparfait med vispad grädde och riven choklad - mums!!
Bilder från kvällen kommer i ett separat inlägg då jag skriver från telefonen...

Angående min nyfikenhet så vill jag bara säga tack till alla som gett sig till känna - alltid roligare att skriva när man vet vem som läser!! ;)
Förövrigt är det fullt ös i skolan och jag tycks ha drabbats av någon plötslig narkolepsi - så galet trött, konstant!! Längtar efter våren och lite sol på min bleka kropp - snart, snart!!!

Förresten, missa inte qx-galan på lördag 21:30 på TV4 !!

Natti natt

1 kommentar:

lizzie sa...

men hurra! äntligen tillbaka!