fredag 4 februari 2011

Fredagsmys utan mus...

Trött, trött, trött.... Vet inte vad som drabbat mig - är verkligen konstant sjukt trött!
Idag skulle båda pojkarna sova middag för att orka med kvällens äventyr till Diana och barnen oc inte helt oväntat så slocknade jag med... Kanske inget märkligt med det, skönt att vila efter en krävande vecka med många vakennätter....MEN...vi somnade vid halv tolv och vakna 15:30 - FYRA TIMMAR!!
Var inte utan att paniken infann sig då jag insåg att vi sovit bort halva dagen, men skönt var det klart! ;)
Men men, vi hann iaf bli klara och kom (nästan) i tid till värst fredagshäng - och precis som förväntat var kvällen mycket trevlig... Pojkarna busade och vi snackade lite skit och jag passade på att mysa bebis..;)

Strax efter att det var färdigdansat på tv:n begav vi oss hemåt, och efter välling, tandborstning och tre böcker sover mina älskade...
Själv dröjer det nog ett tag med tanke på dagens middagslur...

Gud vilket tråkigt inlägg - ursäkta!

Inga kommentarer: