måndag 31 maj 2010

Monday monday!

Efter att först ha firat min älskade mamma och sedan arbetat 15-22, måste jag erkänna att en "vaken-natt med Wille" olägligt tagit mina sista krafter...- är helt slut i rutan!
Vet inte vad som händer med lillprinsen för tillfället(!?), antagligen någon fas som ska gås igenom...klarvakna nätter kombinerat med massa bus och en jäkla vilja, med stödet från en trotsig storebror - Life´s great!! ;)

Denna veckan jobbar jag tisdag, onsdag och lördag som det ser ut nu (kan ändras fort), och däremellan ska bygglov skrivas, tandläkaren besökas och förhoppningsvis mina älskade vänner träffas - var ju superlängesedan!
Idag var planen att packa picknick och cykla med pojkarna till skogen, men med tanke på detta *ursäkta uttrycket* förbannade höstväder som råder, blev det ändrade planer... Nu på förmiddagen har vi istället lekt med lera och målat, och efter lunch blir det en långrunda med hundarna och ett besök på "stora-lekan" (som Zache säger)...en skaplig måndag! ;)

Inga kommentarer: