onsdag 7 april 2010

Katastrofalt urusel!!!

Detta är tredje kvällen i rad som jag spenderar framför datorn i hopp om att kunna uppdatera bloggen.... Att skriva inlägg är inga problem, men så fort det kommer till att lägga in bilder, flmer etc - strejkar skiten totalt!! Jätte tråkigt och irriterande, speciellt när jag har så många fina bilder jag skulle vilja publicera och skriva om....
Tappar lite lusten om jag ska vara ärlig...För jag menar hur roligt är det egentligen att läsa en blogg som bara innehåller en massa text!?!? Antar att det är minst lika tråkigt som att som att ska en...om inte värre!

I alla fall..
Älsklingen har varit hemma från jobbet med inflammation i käkbenet och därav en fruktansvärd tandvärk, stackarn! Men 2 tandläkarbesök, en pågående pencillinkur och en smärre överdosering av smärtstillande senare, hoppas vi att det är påväg åt rätt håll!

Annars är läget ganska lugnt...en utflykt till stranden med korvgrillning har vi dock hunnit med i början på veckan och tillåter vädret så tänkte jag faktiskt packa in pojkarna och bege mig ut på äventyr även imorgon (får ju passa på när jag har bilen hemma) Var vi ska vet jag inte än, men det brukar falla på plats under tiden bakom ratten! ;)

Förhoppningsvis ska vår dator börja samarbeta igen, så jag göra inlägg lite oftare. Har så himla mycket jag skulle vilja skriva om, men "klyddet" får mig att avstå ens från att starta datorn, tålamodet sviker....

Helgen väntas annars bli lugn, Jessica jobbar och för övrigt har vi inget inplanerat - massa mys och "bara vara"! På tisdag däremot väntar första steget mot vårt kommande hus - tomten ska nämligen köpas, så efter det kan vi tälta hur mycket vi vill på Solskensgatan - på vår egen "mark"!! (Om man nu känner för det förstås) ;)


See you...

Inga kommentarer: